tirsdag den 10. august 2010

MIT VÆRKSTED

HER ER MIN LEGESTUE

5 kommentarer:

  1. den sejeste blog og allerede 4 faste læsere, sådan baby! tak for idag, trykkeriet hedder vistaprint! kys

    SvarSlet
  2. De lamper er geniale.
    Hvad mon de koster?
    Jeg melder mig lige som fast læser, så jeg kan se flere lamper og andre spændende ting.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Jeg stemmer i koret! Er stor hemmelig beundrer af Frk. Nø og blev hermed lokket ;-)

    Min datter (og jeg selv) ville ELSKE de lamper! Kan de købes? hvor? Pris?

    PLEASE hold gang i bloggen!

    SvarSlet
  4. ihhh tusind tusind tak :)
    Lamperne koster 650,- pr. stk.
    og man køber dem gennem mig, helt hvordan man gør det, må vi nok start improvisere :)
    sol fra Cathrin

    SvarSlet
  5. Jeg bliver fuldstændig inspireret og får lyst til at gå krea-amok når jeg ser dit værksted. Dine lamper er for fede! Jeg ser frem til at følge din blog. Mange hilsner fra Christina

    SvarSlet