tirsdag den 10. august 2010

GRAFIK

Tove
Vivi
Zoe
Sally
Rita
Penelope
Karen
Carla


3 kommentarer:

  1. Velkommen til blog-lang... :o)
    Fantastiske billeder...men især dine lamper er jeg vild med... :o)
    Håber at det er ok at jeg låner et billede og laver lidt reklame for din blog på min blog... :o)

    SvarSlet
  2. Hej Cat og Pi
    ja Pi fik jo aldrig svaret dig da du skrev på min blog forleden, men er glad for at vi er flere her som ikke helt behærsker konceptet fine sirlige bunker af diverse tekstiler! ;-)
    Du gir den jo gas cat skat...... det ser pisse godt ud!
    Er enig med Pi i at dine lamper holder max......
    Go dag!

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine billeder og ikke mindst lamper. De er super seje :0). Jeg kan altid ting at gå og finde ting og sager. Det er så hyggeligt og sikke alle de fine ting man kan gå og finde :0).

    Mvh Maria

    SvarSlet